Hallitus

Piritan Kokoomusnaiset ry:n hallitus valitaan vuosittain syyskokouksessa. Uudet hallituslaiset ovat tervetulleita, otathan yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut hallitustyöstä!​

Taru Jussila, ln.png

Taru Järvinen

Puheenjohtaja

Taru on toiminut politiikassa jo aiemmin ja teki paluun kuntavaalien -21 aikaan. Taru on kampaamoyrittäjä Perniöstä ja Piritan Kokoomusnaisten puheenjohtaja 2023 alkaen.

Minna3.jpg

Minna Kimiläinen

Varapuheenjohtaja

Minna on aktiivinen vaikuttaja, muusikko ja teatteri”hörhö”. Hän toimii Raision teatterin hallituksessa ja teatterin taustavaikuttajana

Minna työskentelee oikeushallinnon alalla ja opiskelee tradenomiksi.

Minna huolehtii kulttuurin tilasta ja mahdollisuuksista kaupungissa. Piritan Kokoomusnaisten hallituksessa Minna on ollut vuodesta 2019 lähtien. Minna toimii aktiivisesti myös Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten piirihallituksessa.

sydan_png.png

Anu Riski

Sihteeri

Anu on Piritan Kokoomusnaisten hallituksen sihteeri ja tuore piritalainen.

Kirves_ja%CC%88rvinen_taina_edited.png

Taina Kirves-Järvinen

Taloudenhoitaja

Taina on Piritan Kokoomusnaisten hallituksessa toiminut pitkään, ollut puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana sekä viime vuodet taloudenhoitajana.
Hän on toiminut Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten varapuheenjohtajana viisi vuotta ja on nyt vuoden alusta uudelleen naisten piirin hallituksessa. Taina on työskennellyt media-alalla hallinnossa.

Pirjo Koski.jpg

Pirjo Koski

Pirjo toimii aktiivisesti Piritan hallituksessa ja työskentelee pankkialalla valvonnan asiantuntijana. Piritalainen hänestä tuli  ”ystävän yllyttämänä” runsas kolme vuotta sitten. Pirjo on innovatiivinen organisaattori ja taustavaikuttaja, joka pitää rattaat pyörimässä ja osallistuu itse innolla erilaisiin tapahtumiin.

Tuula Valkonen.jpg

Tuula Valkonen

Tuula on myös kokenut Piritan hallituksen jäsen.

Laine_Elina.jpg

Elina Laine

Elina toimii Piritan hallituksessa jäsenhankintavastaavana. Elina toimii myös aktiivisesti rakennus- ja ympäristölautakunnassa sekä SSO:n edustajistossa. Vapaa-aika Elinalla kuluu pienen tyttären kanssa puuhaillessa.

Martyugova_Sofia.jpg

Sofia Martyugova

Sofia toimii kaupungissa aktiivisesti vapaa-aikalautakunnassa. Sofia valittiin myös vuonna 2024 Salon Kokoomuksen vaalipäälliköksi ja sai näin hoitaakseen niin EU- kuin vuoden 2025 kunta- ja aluevaaleihin liittyvät tapahtumatkin.

Sanna%25252520Saarinen_edited_edited_edi

Sanna Saarinen

Sanna on pitkän linjan kokoomuslainen, joka on toiminut paikallisyhdistyksen hallituksessa useasti.

Sanna opiskelee tällä hetkellä kasvatusalan ohjaajaksi. Sannalla on 17- ja 23-vuotiaat lapset, kaksi kissaa ja koira ja hän asuu Viitanummella.

sydan_png.png

Liisa Saarni - Väistö

Liisa on yksi tuoreimmista Piritan Kokoomusnaisten hallituksen jäsenistä. Liisalla on kuitenkin paljon kokemusta kuntapolitiikasta.