Hallitus

Piritan Kokoomusnaiset ry:n hallitus valitaan vuosittain syyskokouksessa. Uudet hallituslaiset ovat tervetulleita, otathan yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut hallitustyöstä!​

Siikonen Stina3.jpg

Stina Siikonen

Puheenjohtaja

Stina on Piritan tuore puheenjohtaja. Hän on aktiivinen vaikuttaja ja konseptointi- ja mainostoimistoyrittäjä.

Stinan poliittinen fokus on kaupungin ja yritysten yhteistyön edistämisessä ja kaupungin vetovoiman lisäämisessä. Hän asuu perheineen Teijolla.

Minna Antila

Varapuheenjohtaja

Minna on aktiivinen vaikuttaja, muusikko ja teatteri”hörhö”. Hän toimii Raision teatterin hallituksessa ja teatterin taustavaikuttajana

Minna työskentelee kaupan alalla ja opiskelee tradenomiksi.

Minna huolehtii kulttuurin tilasta ja mahdollisuuksista kaupungissa.

Pirjo Koski

Sihteeri

Pirjo toimii Piritan hallituksen sihteerinä ja työskentelee pankkialalla valvonnan asiantuntijana. Piritalainen hänestä tuli  ”ystävän yllyttämänä” runsas kolme vuotta sitten. Pirjo on innovatiivinen organisaattori ja taustavaikuttaja, joka pitää rattaat pyörimässä ja osallistuu itse innolla erilaisiin tapahtumiin.

Taina Kirves-Järvinen

Taloudenhoitaja

Taina on Piritan Kokoomusnaisten hallituksessa toiminut pitkään, ollut puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana sekä viime vuodet taloudenhoitajana.
Hän on toiminut Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten varapuheenjohtajana viisi vuotta ja on nyt vuoden alusta uudelleen naisten piirin hallituksessa. Taina työskentelee media-alalla hallinnossa.

Anu Aaltonen

Anu on toiminut Piritan puheenjohtajana ja toimii Varsinais-Suomen Kokoomusnaiset ry:n varapuheenjohtajana. Hän on myös Kokoomuksen Salon Kunnallisjärjestö ry:n varapuheenjohtaja ja vaalipäällikkö.

Anu on myös aktiivinen alueellisessa urheilun ja liikunnan yhdistystoiminnassa.

Sanna Saarinen

Sanna on pitkän linjan kokoomuslainen, joka on toiminut paikallisyhdistyksen hallituksessa useasti.

Sanna opiskelee tällä hetkellä kasvatusalan ohjaajaksi. Sannalla on 17- ja 23-vuotiaat lapset, kaksi kissaa ja koira ja hän asuu Viitanummella.

Tuula Valkonen

Tuula on myös kokenut Piritan hallituksen jäsen.