• Koolle Oy

Jäsenkirje 3/2022

Syksyinen tervehdys, Piritan Kokoomusnaisten jäsen! Vuosi 2022 on päässyt hyvään vauhtiin ja tästä on edellisten tavoin tulossa poikkeuksellinen. Koronan arkipäiväistyessä olemme järkytykseksemme tilanteessa, jossa Euroopassa on käynnissä sota. Paikallisestikin tulemme kohtaamaan Ukrainan pakolaisia, auttamishalua tarvitaan vielä pitkään.

Kokoomustoiminta Valtuustokauden ensimmäinen vuosi on jo pitkällä ja on erittäin ilahduttavaa, että kokoomuksen luottamushenkilöiden yhteistyö on kertakaikkiaan sujuvaa. Kaupunginhallituksessa, valtuustossa ja kaikissa lautakunnissa ovat myös piritalaiset olleet aktiivisa ja yhdessä muiden ryhmän jäsenten kanssa tehneet johdonmukaista ja eteen päin katsovaa kokoomuspolitiikkaa.

Aluevaalit

Ensimmäiset aluevaalit ovat takanapäin ja Salon Kokoomuksesta läpi menivät Juhani Nummentalo ja Elina Suonio-Peltosalo. Piritan Nilla Kosonen keräsi myös hienon äänimäärän!

Tapahtumia Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten kevätkokous järjestetään 12.4. Kaarinassa ja puhujaksi on tulossa kansanedustaja ja Naisten Liiton puheenjohtaja Pihla Keto- Huovinen. Tilaisuuteen ovat kaikki tervetulleita ja kotisivuillamme onkin auki ilmoittautuminen, jotta voimme sopia yhteiskyydeistä!

TULEVAT TAPAHTUMAT Ke 30.3. klo 17:30 Piritan Kokoomusnaiset ry:n kevätkokous Salon lukiossa Klo 19 alk. yhteistä ohjelmaa auditoriossa! Ti 12.4. klo 17:30 Varsinais-Suomen Kokoomusnaisten kevätkokous Kaarinassa. Puhujana Pihla Keto-Huovinen, ohjelmassa lisäksi ansiomerkit!

PIRITAN Tulossa lisäksi: Elokuvailta

Seuraathan tapahtumailmoituksiamme kotisivuillamme!